reklama

Otváram náruč ...

Prečo vlastne  zakladám blog ? Je to z jednoduchého dôvodu . Nie vždy sa môže človek vyrozpávať zo svojímy problémami , či naopak podeliť o radostné chvíle z nášho života .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V dnešnej hektickej a uponáhľanej dobe , na seba majú ľudia čoraz menej času . Aj keď si povieme veď nato máme priateľov , lenže priznajme si , nie každý je ochotný porozumieť Vám . Naštastie ja tých správnych ludí okolo seba mám , no nedá mi to nepodeliť sa o niektoré zážitky , či postoje k určitým veciam s Vami .

Dúfam že sa mi podarí čo najobjektívnejší a najširší pohľad na veci okolo nás .

Marek Zambo

Marek Zambo

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len fanatický fanúšik FC Barcelona :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu